älsklingskaos

pics: 1 & 5: Olle Kirchmeier, 6: Andrew Kendall, others: unknown

Under Arvikafestivalens finaste kväll på lördagen, när vi just hade dansat bort varenda litet bekymmer du kunde ha i kroppen till Teddybears, och alla styrde fötterna mot den största scenen för festivalens sista spelning och vad som kan ha varit något av det mest efterlängtade på hela sommaren. När jag kände, så där lite härligt lullig, att jag aldrig varit så peppad i hela mitt liv, att stämningen låg perfekt över området och bland mina kompisar, att jag hade ett leende över mina läppar som är svårt att uppnå ens under mina bästa lyckorus och att jag visste att jag nu styrde mina steg mot Babyshambles.

Då frågade någon mig, någon som gillar att ställa frågor, "Siri, vad är Babyshambles på svenska nu då?" Babyshambles. Tankarna virvlade förbi lite lätt, tillsammans med alla känslotillstånd. Kroppen nästan flög fram över marken, eller kanske var det nog mina tanskar, men jag log och svarade "älsklingskaos".

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart o se ett band man känner så till!

2010-08-05 @ 07:04:05
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0